Tälläinen rakkaus tuli hommattua Nalittna kissalan Heidin kanssa Venäjältä ;)
Virallisemmin Ljuba on Quisha Oriclis (OSH o)
sunnuntai 26. helmikuuta 2012
maanantai 6. helmikuuta 2012
Kaiken näköistä tapahtunut..
Taas on tapahtunut kaikkea uutta viime päivityksestä!
Pennuista enään kotona odottelee luovutusta Myrskylintu, Lumikuningatar sekä Ukkosen Poika. Ukkosen piti jäädä omaan kasvatukseen, mutta suunnitelmat hieman muuttui lennossa. Ukkonen tulevaisuudessa hoitaa siitoskissan uraa toisaalla :) Siitä sitten kun asiat on saatu lukkoon.
Kissalaan on saapumassa uusia kissoja kasvatukseen. Violan hopeatäplikäs tyttö Lucia (Saca´s Lucia´s Halo) toivottavasti tulevaisuudessa toisi sitä kaivattua hopeaa cornari kasvatukseen. Neito mitä ilmeisemmin on jäämässä Lahteen sijoitukseen, vielä pieniä hiomisia pitää odottaa ennen kuin asia varmistuu.
Seuraava näyttely on jo kovaa vauhtia tulossa! Ryhmärämä osallistuu URKin näyttelyihin sunnuntaina, kokoonpano on seuraava: Didi (Sudenmorsian), Ukkonen (Ukkosen Poika), Täplis (Heartkiller), Garik joka saa siitosluokan myös, Casper (A Little Red), Vickan (Victoria) sekä Merlin (Megatron). Eli jälleen saa sinkoilla paikasta a paikkaan b ja ehkä c:n sekä d:n kautta myös.
Seuraava itispentue on myös suunnitteilla..
Täplis pääsee treffaamaan tällä viikolla Myytä, eli toivottavasti pääsiäisen jälkeen olisi pentuja maailmassa. Mahdolliset värit ovat musta / ruskea, suklaa ja mahdollisesti kaneli, näiden hopea/savu variaatiot sekä kuvioista täplikäs sekä ticked tabby sekä jos tähtien ja kuun asento on oikea niin klassiseen on promillen mahdollisuus.
Cornareita myös ollaan suunniteltu ja Raija lähtee miehelään heti kun neiti suostuu kiiman tekemään..
Pennuista enään kotona odottelee luovutusta Myrskylintu, Lumikuningatar sekä Ukkosen Poika. Ukkosen piti jäädä omaan kasvatukseen, mutta suunnitelmat hieman muuttui lennossa. Ukkonen tulevaisuudessa hoitaa siitoskissan uraa toisaalla :) Siitä sitten kun asiat on saatu lukkoon.
Kissalaan on saapumassa uusia kissoja kasvatukseen. Violan hopeatäplikäs tyttö Lucia (Saca´s Lucia´s Halo) toivottavasti tulevaisuudessa toisi sitä kaivattua hopeaa cornari kasvatukseen. Neito mitä ilmeisemmin on jäämässä Lahteen sijoitukseen, vielä pieniä hiomisia pitää odottaa ennen kuin asia varmistuu.
Seuraava näyttely on jo kovaa vauhtia tulossa! Ryhmärämä osallistuu URKin näyttelyihin sunnuntaina, kokoonpano on seuraava: Didi (Sudenmorsian), Ukkonen (Ukkosen Poika), Täplis (Heartkiller), Garik joka saa siitosluokan myös, Casper (A Little Red), Vickan (Victoria) sekä Merlin (Megatron). Eli jälleen saa sinkoilla paikasta a paikkaan b ja ehkä c:n sekä d:n kautta myös.
Seuraava itispentue on myös suunnitteilla..
Täplis pääsee treffaamaan tällä viikolla Myytä, eli toivottavasti pääsiäisen jälkeen olisi pentuja maailmassa. Mahdolliset värit ovat musta / ruskea, suklaa ja mahdollisesti kaneli, näiden hopea/savu variaatiot sekä kuvioista täplikäs sekä ticked tabby sekä jos tähtien ja kuun asento on oikea niin klassiseen on promillen mahdollisuus.
Cornareita myös ollaan suunniteltu ja Raija lähtee miehelään heti kun neiti suostuu kiiman tekemään..
torstai 19. tammikuuta 2012
Reissu Helsinkiin..
Allekirjoittanut vietti viime viikonlopun Helsingissä, tai ensin perjantain Espoossa.
Entressen Faunattaressa tuli pidettyä rotuesittelyä cornareista ja itiksistä, matkassa oli Helen Vickanin kanssa sekä omistaja itse Teija Merlinin kanssa. Lahdesta raahasin läjän kissoja, joista Garik otti tilanteen haltuunsa tuttuun tapaan :) Lepponen päivä siis tuli vietettyä, kiitos siitä Faunattarelle.
Lauantaina lähdin sitten mummin, eli Lissun (Spectrolite LittleSureShot) kanssa SUROKiin Kaapelitehtaalle. Perjantaina sain sovittua yöpaikan Helenin luota joten ei tarvinnut ajella edes takaisin motaria. Lissulle ehti tulla näyttelytaukoa peräti 2 vuotta, joten ihan huvikseni ilmottelin sen sitten. Mummo otti hyvin rennosti näyttelyn ja lauleskeli naapuri ocicateille joikujaan :D Oli siinä täplikkäät ihmeissään.. Lotte arvosteli CRX II värin ja oli hyvin pahoillaan että toinen pennuista oli ABS koska mielellään värin parhaan olisi valinnut. Lotte epävirallisesti teki VP:n kastraatin, pennun ja Lissun välillä ja totesi että Lissu on huippu CRX. Sillä on leuka ja korvien asento on huikea vaikkei koko olekkaan suurimmasta päästä. Serti ja kutsu takaisin TP- valintaan.
TP valintoja sitten saatiikin odotella koska Lotte oli HYVIN hidas.1 kategorian paneeli ehti jo alkaa kun Lotte arpoi viimeisiä kissojaan. Naaraissa oli rotukirjo huikea, mutta Loten mielestä ei ollut kuin yksi kissa jonka voi laittaa edustamaan kategoriaa 3 paneeliin ja se oli meidän Lissu! Pikkasen oli omistaja pää pyörällä kun tuomio julistettiin ja pakko oli heti miettiä että pitäisikö sittenkin Lissua enempi ilmotella kun Raija toivottavasti pääsee pian mammalomalle.
Kolmoskategoria oli viimeisenä ja sitä tuli sitten seurattua Poffun (PikkuPirun Poison Girl) sijoituskodin Marian ja Matildan kanssa. Olin jo valmistautunut hakemaan Lissun ensimmäisenä pois, mutta kuinkas kävikään.. Loppuen lopuksi Lissun ja cymrikin välillä ratkaistiin BIS, kun äänet menivät tasan! Monta kertaa ratkaiseva tuomari kävi arvoimassa kissat ja lopulta päätti sen cymrikin voittoon. Olin erittäin tyytyväinen että Lissu jaksoi paneelin hienosti leipoen ja taisi se hieman laulaa myös :D
Sitten piti lähteä Helenin luo, ja pikkasen oli turisti olo navin kanssa ajellessa :D Vaikka olen asunut Espoossa niin silti inhoan ajaa Helsingissä! Navi opasti perille ja kodinhengetär oli vääntänyt nälkäiselle kasvattajalle pöperöt valmiiksi herra seurassa ;)
Sunnuntaina matkassa oli Vickan (PikkuPirun Victoria), Myy (DeLaSoul´s Suzy Snowflake) ja Merlin ( Zeldtrix Megatron) sekä Lissu joka oli turistina. Kaapelilla oli neloset ja ykköset survottu yläkertaan ja loput olivat alakerrassa. Eilinen Lotte osui myös omille nelosille joten hidas päivä tiedossa. Vickanille osui Catharina joka myös oli todella hidas.
Merlin ensin pöydälle, ja Merlin saikin paljon kehuja kuviostaan sekä koostaan. Silmien väri tuotti harmitusta koska nuorelle tyypilliseen tapaan ne etsivät vielä sävyään. Vihreää nähtiin mutta myös keltaista, ihan kuin olisin Pinkin kanssa tämän joskus elänyt? :D
Myy tuotti ihastusta lähes täydellisellä savulla. Vain pieniä haamuraitoja jaloissa ja naamassa, mutta kirjattiin silti melkein täydellisenä. Serti tuli ja samalla uusi Champion kissalaan!
Myy kävi odotetusti häviämässä TP valinnassa ja samoiten Merlin..
Vickanin turkki ja eleganttius toi paljon ihastelua Catharinan pöydällä mutta koska Viksulta puuttuu leuka, niin siihen tyssäsi sitten matka. Serti mutta ei kutsua TP valintaan.
Seuraava näyttely on vasta parin kuukauden kulttua URK ja sitten TICA. Molempiin olisi tarkoitus pentuja tuoda näytille, jotka saavat huomenna 2. rokotuksen ja sitten ne lentääkin isoon maailmaan..
Ukkonen edelleen etsii sijoituskotia, joten sitä voi kysellä kiinnostuneet :)
Entressen Faunattaressa tuli pidettyä rotuesittelyä cornareista ja itiksistä, matkassa oli Helen Vickanin kanssa sekä omistaja itse Teija Merlinin kanssa. Lahdesta raahasin läjän kissoja, joista Garik otti tilanteen haltuunsa tuttuun tapaan :) Lepponen päivä siis tuli vietettyä, kiitos siitä Faunattarelle.
Lauantaina lähdin sitten mummin, eli Lissun (Spectrolite LittleSureShot) kanssa SUROKiin Kaapelitehtaalle. Perjantaina sain sovittua yöpaikan Helenin luota joten ei tarvinnut ajella edes takaisin motaria. Lissulle ehti tulla näyttelytaukoa peräti 2 vuotta, joten ihan huvikseni ilmottelin sen sitten. Mummo otti hyvin rennosti näyttelyn ja lauleskeli naapuri ocicateille joikujaan :D Oli siinä täplikkäät ihmeissään.. Lotte arvosteli CRX II värin ja oli hyvin pahoillaan että toinen pennuista oli ABS koska mielellään värin parhaan olisi valinnut. Lotte epävirallisesti teki VP:n kastraatin, pennun ja Lissun välillä ja totesi että Lissu on huippu CRX. Sillä on leuka ja korvien asento on huikea vaikkei koko olekkaan suurimmasta päästä. Serti ja kutsu takaisin TP- valintaan.
TP valintoja sitten saatiikin odotella koska Lotte oli HYVIN hidas.1 kategorian paneeli ehti jo alkaa kun Lotte arpoi viimeisiä kissojaan. Naaraissa oli rotukirjo huikea, mutta Loten mielestä ei ollut kuin yksi kissa jonka voi laittaa edustamaan kategoriaa 3 paneeliin ja se oli meidän Lissu! Pikkasen oli omistaja pää pyörällä kun tuomio julistettiin ja pakko oli heti miettiä että pitäisikö sittenkin Lissua enempi ilmotella kun Raija toivottavasti pääsee pian mammalomalle.
Kolmoskategoria oli viimeisenä ja sitä tuli sitten seurattua Poffun (PikkuPirun Poison Girl) sijoituskodin Marian ja Matildan kanssa. Olin jo valmistautunut hakemaan Lissun ensimmäisenä pois, mutta kuinkas kävikään.. Loppuen lopuksi Lissun ja cymrikin välillä ratkaistiin BIS, kun äänet menivät tasan! Monta kertaa ratkaiseva tuomari kävi arvoimassa kissat ja lopulta päätti sen cymrikin voittoon. Olin erittäin tyytyväinen että Lissu jaksoi paneelin hienosti leipoen ja taisi se hieman laulaa myös :D
Sitten piti lähteä Helenin luo, ja pikkasen oli turisti olo navin kanssa ajellessa :D Vaikka olen asunut Espoossa niin silti inhoan ajaa Helsingissä! Navi opasti perille ja kodinhengetär oli vääntänyt nälkäiselle kasvattajalle pöperöt valmiiksi herra seurassa ;)
Sunnuntaina matkassa oli Vickan (PikkuPirun Victoria), Myy (DeLaSoul´s Suzy Snowflake) ja Merlin ( Zeldtrix Megatron) sekä Lissu joka oli turistina. Kaapelilla oli neloset ja ykköset survottu yläkertaan ja loput olivat alakerrassa. Eilinen Lotte osui myös omille nelosille joten hidas päivä tiedossa. Vickanille osui Catharina joka myös oli todella hidas.
Merlin ensin pöydälle, ja Merlin saikin paljon kehuja kuviostaan sekä koostaan. Silmien väri tuotti harmitusta koska nuorelle tyypilliseen tapaan ne etsivät vielä sävyään. Vihreää nähtiin mutta myös keltaista, ihan kuin olisin Pinkin kanssa tämän joskus elänyt? :D
Myy tuotti ihastusta lähes täydellisellä savulla. Vain pieniä haamuraitoja jaloissa ja naamassa, mutta kirjattiin silti melkein täydellisenä. Serti tuli ja samalla uusi Champion kissalaan!
Myy kävi odotetusti häviämässä TP valinnassa ja samoiten Merlin..
Vickanin turkki ja eleganttius toi paljon ihastelua Catharinan pöydällä mutta koska Viksulta puuttuu leuka, niin siihen tyssäsi sitten matka. Serti mutta ei kutsua TP valintaan.
Seuraava näyttely on vasta parin kuukauden kulttua URK ja sitten TICA. Molempiin olisi tarkoitus pentuja tuoda näytille, jotka saavat huomenna 2. rokotuksen ja sitten ne lentääkin isoon maailmaan..
Ukkonen edelleen etsii sijoituskotia, joten sitä voi kysellä kiinnostuneet :)
sunnuntai 8. tammikuuta 2012
2012
Uusi vuosi on alkanut suhteellisen vauhdikkain menoin. Pennuista kaikki muut paitsi Ukkonen on löytänyt jo varma kodin itselleen. Ukkosen tilannetta katsellaan vielä :)
Pennut ovat kasvaneet ja niistä on tullut rasittavan ärsyttävän ihania itämaisen alkuja. Osaavat jo huutaa ruokaa kun kuulevat herätyskellon äänen ja tunnistavat hyvin ketä tulee kotiin ja milloi kannattaa huutaa ruokaa rappusissa. Seikkailuretkiä yläkertaan on ominpäin tehty ja siellä tutustuttu koiriin.
Muutaman viikon päästä on toisen rokotuksen aika sekä sirutuksen. Samalla koko porukka tutkitaan eläilääkärin toimesta. Sitten käy osa porukasta uudelleen eläinlääkärin käsittelyssä jolloin nipsastaan vehkeet veks, ja sitten onkin aika siirtyä uusiin koteihin :) Kumman nopeasti aika menee pentujen kanssa, muutama kuukausi sitten vasta odotettiin pentujen syntymää.. Haikein mielin jälleen iso porukka jättää kissalan ja lähtee hurmaamaan uusia kotejaan ympäri Suomen.
Sudella on uudessa kodissa Myy ja Vickan seuraneitoina joten vauhtia tuskin puuttuu, Helen parka :D Myrsky ja Lumi pääsevät samaan kotiin ja myös hopeatiketti veljekset saavat tuttua seuraa toisistaan uusiin seikkailuihinsa. Akattoman tilanne on vielä hieman avoin koska ensimmäisellä rokotuksella löytyi lievä sivuääni sydämestä, jota eläinlääkäri veikkasin rankemman alun syyksi. Toivomme kovasti että kuukaudessa tilanne olisi parantunut ja Äijä pääsisi uuteen kotiinsa terveenä :)
Pennut ovat kasvaneet ja niistä on tullut rasittavan ärsyttävän ihania itämaisen alkuja. Osaavat jo huutaa ruokaa kun kuulevat herätyskellon äänen ja tunnistavat hyvin ketä tulee kotiin ja milloi kannattaa huutaa ruokaa rappusissa. Seikkailuretkiä yläkertaan on ominpäin tehty ja siellä tutustuttu koiriin.
Muutaman viikon päästä on toisen rokotuksen aika sekä sirutuksen. Samalla koko porukka tutkitaan eläilääkärin toimesta. Sitten käy osa porukasta uudelleen eläinlääkärin käsittelyssä jolloin nipsastaan vehkeet veks, ja sitten onkin aika siirtyä uusiin koteihin :) Kumman nopeasti aika menee pentujen kanssa, muutama kuukausi sitten vasta odotettiin pentujen syntymää.. Haikein mielin jälleen iso porukka jättää kissalan ja lähtee hurmaamaan uusia kotejaan ympäri Suomen.
Sudella on uudessa kodissa Myy ja Vickan seuraneitoina joten vauhtia tuskin puuttuu, Helen parka :D Myrsky ja Lumi pääsevät samaan kotiin ja myös hopeatiketti veljekset saavat tuttua seuraa toisistaan uusiin seikkailuihinsa. Akattoman tilanne on vielä hieman avoin koska ensimmäisellä rokotuksella löytyi lievä sivuääni sydämestä, jota eläinlääkäri veikkasin rankemman alun syyksi. Toivomme kovasti että kuukaudessa tilanne olisi parantunut ja Äijä pääsisi uuteen kotiinsa terveenä :)
perjantai 23. joulukuuta 2011
keskiviikko 14. joulukuuta 2011
Vuosi 2011
Joulukuuta eletään jo puolessa välissä, joten hyvä kasata kuluneen vuoden tunnelmat yhteen kasaan :)
Alkuvuosi meni pentujen kanssa elellessä ja uusia kasvatinomistajia opastaessa pienten pirujen kanssa. Vuoden ensimmäinen näyttely oli vasta maaliskuussa jossa tuli mukavaa palautetta uusimmista lapsukaisista. Siitä sitten tasasesti käytiin Suomen näyttelyissä sekä pari kertaa ehdittiin Tallinnaan näyttelyihin.
Ehdottomasti tämän vuoden staraksi kissalassa nousi PikkuPirun Heartkiller OSH ns 24, joka nappasi sen ensimmäisen BIS voiton kasvattinani ja uusi tämän sitten Tallinnassa. Siskonsa PikkuPirun Poison Girl OSH n 25 edusti myös vahvasti muutaman kerran paneelissa ollessaan tuomarin paras. Olen muutenkin iloinen että tämä pentue on ollut hyvin edustettuna 5 pentua 6:sta on käynnyt tuomarin pöydällä ainakin kerran.
Muutamia uusia kissoja tuli myös kasvatukseeni ensin sisarukset DeLaSoul´s WinterWonderland OSH ds 24 ja DeLaSoul´s Suzy Snowflake OSH ns, sekä syksystä Ruotsinmaalta poika nimeltä Zeltdrix Megatron OSH b 03 24.
Raija, GIC PikkuPirun Salve Mea yllätti heinäkuussa positiivisesti olemalla TICA kattojärjestön paras sininen cornish rex kaudella 2010-2011, sekä keräsi Grandin arvoon tarvittavat sertit :) Latvian poika Taffalval Garik myös keräsi Grandin arvoon vaadittavat sertit. Anatolian Simply Simon, Simo valmistui International Premioriksi, Romanian poika Made In Romania A Little Red, Casper Championiksi, Viola PikkuPirun Massdestruction sai viimeisen IC:seen vaadittavan sertin RUROKissa.
Pari siitosluokkaakin on jälleen esitetty, Pinkin URKissa ja Maggien RUROKissa joissa tulos olis BIS siitosnaaras molemmille :) Iso kiitos tästä kuuluu kasvattienomistajille jotka ovat viitsineet kasvatteja raahata paikalle!
Helenille, Natalialle, Teijalle sekä Ronjalle erityiskiitos! Myös yhteistyökissaloille kiitokset, jatkukoon yhteistyö rikkaana myös ensivuonna!
PikkuPirula toivottaa kaikille hyvää joulua sekä räiskyvää uutta vuotta!
Alkuvuosi meni pentujen kanssa elellessä ja uusia kasvatinomistajia opastaessa pienten pirujen kanssa. Vuoden ensimmäinen näyttely oli vasta maaliskuussa jossa tuli mukavaa palautetta uusimmista lapsukaisista. Siitä sitten tasasesti käytiin Suomen näyttelyissä sekä pari kertaa ehdittiin Tallinnaan näyttelyihin.
Ehdottomasti tämän vuoden staraksi kissalassa nousi PikkuPirun Heartkiller OSH ns 24, joka nappasi sen ensimmäisen BIS voiton kasvattinani ja uusi tämän sitten Tallinnassa. Siskonsa PikkuPirun Poison Girl OSH n 25 edusti myös vahvasti muutaman kerran paneelissa ollessaan tuomarin paras. Olen muutenkin iloinen että tämä pentue on ollut hyvin edustettuna 5 pentua 6:sta on käynnyt tuomarin pöydällä ainakin kerran.
Muutamia uusia kissoja tuli myös kasvatukseeni ensin sisarukset DeLaSoul´s WinterWonderland OSH ds 24 ja DeLaSoul´s Suzy Snowflake OSH ns, sekä syksystä Ruotsinmaalta poika nimeltä Zeltdrix Megatron OSH b 03 24.
Raija, GIC PikkuPirun Salve Mea yllätti heinäkuussa positiivisesti olemalla TICA kattojärjestön paras sininen cornish rex kaudella 2010-2011, sekä keräsi Grandin arvoon tarvittavat sertit :) Latvian poika Taffalval Garik myös keräsi Grandin arvoon vaadittavat sertit. Anatolian Simply Simon, Simo valmistui International Premioriksi, Romanian poika Made In Romania A Little Red, Casper Championiksi, Viola PikkuPirun Massdestruction sai viimeisen IC:seen vaadittavan sertin RUROKissa.
Pari siitosluokkaakin on jälleen esitetty, Pinkin URKissa ja Maggien RUROKissa joissa tulos olis BIS siitosnaaras molemmille :) Iso kiitos tästä kuuluu kasvattienomistajille jotka ovat viitsineet kasvatteja raahata paikalle!
Helenille, Natalialle, Teijalle sekä Ronjalle erityiskiitos! Myös yhteistyökissaloille kiitokset, jatkukoon yhteistyö rikkaana myös ensivuonna!
PikkuPirula toivottaa kaikille hyvää joulua sekä räiskyvää uutta vuotta!
tiistai 29. marraskuuta 2011
Tuloksia
Tänään tuli puhelu eläinklinkka Kolibrista, jonka asiakkaiksi olemme siirtyneet, että Pinkin ja Garikin PRA tulokset ovat tuleet. Negatiivisena ne tuli niin kuin olettanut, kun kahden lapsen tulos oli myös negatiivinen.
Eli Näytelmä- sekä HIM- pennut eivät tule sokeutumaan verkkokalvonrappeumaan ja Pinkin sekä Simon pentuekkin on maksimissaan PRA kantajia joka ei vaikuta niiden elämään millään tapaan, eli nekään ei sokeudu.
Olen yrittäny epätoivoisesti ottaa pennuista hyviä kuvia, mutta kun lähden töihin on pimeää ja kun tulen töistä on pimeää niin se ei ainakaa tätä hyvien kuvien mahdollisuutta nosta. Yritämme jälleen viikonloppuna jos valoilmiö jota auringoksikin kutsutaan, viitsii itseään vilautella.
Pennut ovat olleet terveitä ja reippaita, niille onkin tarkoitus vasta joulukuun puolessa välissä hakea rokotukset. saavat kasvaa rauhassa, myös pienin Akaton Mies. Myös postissa tuli tänään pentujen rekkarit, eli ne ovat nyt virallisesti puhdasrotuisia rotukissoja :)
Varaustilanne näyttää rehellisesti sanottuna hyvin synkälle, vain sijoitukseen menevä Sudenmorsian on varattu mutta muut etsivät vielä kotiaan. Muutamia kyselyjä on tullut, mutta ne ovat sitten kariutuneet mitä ihmeellisempiin syihin mm. "ne ovat väärän värisiä". Niin, valitettavasti suklaasta ja hopeatiketistä ei saa punertavan vihertävän kukertavia pentuja aikaiseksi. En kyllä kysynyt että minkä värisiä ne pitäisi olla :D
Mutta jos kotonasi olisi paikka vilkkaalle itämaisen alulle, vaikka nyt ovatkin tylsän värisiä, niin ilmoittele ihmeessä kiinnostuksestasi! Ainakin tällä porukalla on huippu luonteet ja ovat varmasti hyvin ihmisrakkaita sekä kunnolla hoidettuja lapsia :) Edellisen pentueen kodit ovat olleet hyvin tyytyväisiä omiin karvakorviinsa :)
Eli Näytelmä- sekä HIM- pennut eivät tule sokeutumaan verkkokalvonrappeumaan ja Pinkin sekä Simon pentuekkin on maksimissaan PRA kantajia joka ei vaikuta niiden elämään millään tapaan, eli nekään ei sokeudu.
Olen yrittäny epätoivoisesti ottaa pennuista hyviä kuvia, mutta kun lähden töihin on pimeää ja kun tulen töistä on pimeää niin se ei ainakaa tätä hyvien kuvien mahdollisuutta nosta. Yritämme jälleen viikonloppuna jos valoilmiö jota auringoksikin kutsutaan, viitsii itseään vilautella.
Pennut ovat olleet terveitä ja reippaita, niille onkin tarkoitus vasta joulukuun puolessa välissä hakea rokotukset. saavat kasvaa rauhassa, myös pienin Akaton Mies. Myös postissa tuli tänään pentujen rekkarit, eli ne ovat nyt virallisesti puhdasrotuisia rotukissoja :)
Varaustilanne näyttää rehellisesti sanottuna hyvin synkälle, vain sijoitukseen menevä Sudenmorsian on varattu mutta muut etsivät vielä kotiaan. Muutamia kyselyjä on tullut, mutta ne ovat sitten kariutuneet mitä ihmeellisempiin syihin mm. "ne ovat väärän värisiä". Niin, valitettavasti suklaasta ja hopeatiketistä ei saa punertavan vihertävän kukertavia pentuja aikaiseksi. En kyllä kysynyt että minkä värisiä ne pitäisi olla :D
Mutta jos kotonasi olisi paikka vilkkaalle itämaisen alulle, vaikka nyt ovatkin tylsän värisiä, niin ilmoittele ihmeessä kiinnostuksestasi! Ainakin tällä porukalla on huippu luonteet ja ovat varmasti hyvin ihmisrakkaita sekä kunnolla hoidettuja lapsia :) Edellisen pentueen kodit ovat olleet hyvin tyytyväisiä omiin karvakorviinsa :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



